Morska krhlika

Naravno olje morske krhlike zaradi visoke vsebnosti nenasičenih maščobnih kislin in vitaminov neguje in regenerira kožo ter učinkuje protivnetno.

morska krhlikapreglej vse ...

Eduard Gerlach GmbH

Nastajanje kakovostne znamke

Drogist Eduard Gerlach je leta 1868 od svojega očeta Ludvika prevzel kolonialno – blagovno trgovino v Lübbecku in jo povečal v drogerijo, ki je bila prva na tem območju.
Tako je osnoval temelje za družinsko podjetje, ki je postalo mednarodno uspešno z blagovno znamko GEHWOL in je sinonim za nego nog

Eduard Gerlach velja za pionirja moderne nege nog – saj je razvil prvo industrijsko izdelano mazilo za zaščito in zmanjšanje tegob, ki se pojavljajo na stopalih. Strokovno znanje in osebne izkušnje so mu omogočile razvoj proizvoda na osnovi pepelike, specialnih nenasičenih maščobnih kislin, mineralnih maziv in dezinficirajočih eteričnih olj. 

Tako je leta 1882 izdelal “zaščitno kremo”, ki jo je lahko tudi prodajal. Njegova blagovna znamka se je hitro dvignila. Eduard Gerlach je bil prvi, v zahvalo njegovi edinstveni, posebni kremi in industrijski izdelavi, ki je izdeloval izdelke za nego nog v velikih količinah, po ugodnih cenah in enaki nespremenjeni kakovosti. Šele po tem se je med prebivalstvom razširila zavest, kako pomembna je nega nog in stopal – začel se je novi vek za nego nog.
Eduard Gerlach je za svojo “zaščitno kremo” dobil številna mednarodna priznanja.

Od družinskega do industrijskega podjetja

Po smrti Eduarda Gerlacha leta 1910 je družinsko podjetje prevzel istoimenski sin in zgradil industrijsko podjetje, ki je s svojo stalno inovativno usmerjenostjo na želje strank, preživelo dve svetovni vojni in vse gospodarske krize.
Od leta 1978 vodita to družinsko podjetje s tradicijo Klaus Gerlach – Meinders in Jobst – Peter Gerlach von Waldthausen.

Povezanost s stroko

Vzpenjajoči se uspeh ima veliko osnov. Na eni strani so to visoko motivirani zaposleni. Naslednji pomemben steber pa je vsekakor zvestoba strank iz stroke, iz katere je leta 1961 pričela nastajati serija proizvodov, ki je namenjena predvsem potrebam pedikerjev: GEHWOL FUSSKRAFT (na sliki embalaža GEHWOL FUSSKRAFT zelene kreme za stopala od leta 1961 do danes).

Uspeh in tradicija

Danes dajeta obe krovni znamki GEHWOL in GERLACH TECHNIK podjetja Eduard Gerlach GmbH odločen “DA” kvaliteti, inovacijam in izkušnjam, napredku ter partnerstvu. Njihova tradicionalno tesna povezava s stroko je v izredno pomoč. Iz te sinergije pridobivajo mnogo informacij za izboljšave in razvoj novih proizvodov za nego nog in stopal ter pripomočkov za izvajanje pedikure. Ta tesna povezava obstaja od leta 1966, ko je bila ustanovljena krovna znamka GERLACH TECHNIK in je od tedaj v stiku s pedikerskimi saloni in strankami. Enake odlike, ki so jo pripeljale do sedanje velikosti, nameravajo uresničevati tudi v prihodnosti. Te odlike so zaupanje in odprtost, kakor tudi ponos nad dosežki in navsezadnje veselje do vedno novih izboljšav.

Prav tako že več kot 130 let.

Prispevki

Zaščitni program za športno aktivna stopala

negovana tečejo bolje

sport-745x521preglej vse ...